جمعه بازیار: کماندوی موتور سوار در جزیره بهشتی


جهان اطلاعات

جدیدترین مطالب علمی، فناوری وکاربردی جهان

 

یکی از سرگرمی های جمعه, تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند.

پس بگذارید این هفته هم لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟

در ادامه مطلب با نارنجی همراه باشید.


Highway Rider

mza_360249073809188514.320x480-75.jpg

اگر به موتورسواری علاقه دارید و می خواهید هیجان ناشی از آن را تجربه کنید، خیابان را فراموش کنید. چرا که تلفن هوشمند شما، خیلی بی خطر تر، امکان موتور سواری را برایتان فراهم می‌کند. در بازی Highway Rider شما باید در خیابان ها از بین ماشین ها لایی بکشید و با کمترین فاصله از کنار آنها رد شوید. اگر هم خدایی ناکرده تصادف کردید، صحنه های دلخراش پرت شدن شخصیت بازی را باید تحمل کنید. این بازی همچنین از قابلیت Multiplayer بهره می‌برد که در آن می توانید با دوستان خود به مسابقه بپردازید.
قیمت بازی : رایگان / دانلود از اپ استور


FrontLine Commando

mza_6149088395975537640.320x480-75.jpg

شما یک کماندوی ماهر هستید که به تنهایی به جدال دیکتاتوری خون خوار می‌روید. مهارت های بالای تان، شما را به یک ارتش تک نفره تبدیل کرده است و مامویت‌های مختلفی انتظارتان را می‌کشد. این بازی اکشن با گرافیک خوب و کنترل های مناسب، محیط هیجان انگیزی را برای کاربران فراهم کرده است. تنوع اسلحه ها در بازی در حد خوبی قرار دارد و شما در طول اجرای ماموریت های خود باید به جنگ آتش‌بارهای سنگین، هلیکوپترها و تانک ها بروید. FL Commando علاوه بر پشتیبانی از تلفن های هوشمند، گرافیک خود را برای صفحه نمایش رتینای آیپد جدید هم بهینه کرده است که می‌تواند از این طریق جزییات بیش‌تری را نمایش دهد. بر خلاف اکثر بازی های اکشن در این سبک، این بازی رایگان عرضه شده است و البته برای برخی آیتم ها می‌توانید از داخل بازی خریدهای لازم را انجام دهید.
قیمت بازی : رایگان / دانلود از بازار - دانلود از اپ استور


Paradise island

mzl.ssndlajm.480x480-75.jpg

اگر به سبک بازی های ساخت و ساز و مدیریت یک مجموعه علاقه دارید، جزیره بهشتی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این بازی با گرافیک شاد و زیبای خود، امکان مدیریت یک جزیره توریستی را برای شما فراهم می‌کند. در این جزیره شما باید ساختمان‌ها، رستوران‌ها ، مکان‌های تفریحی و ... را برای توریست‌هایی که به جزیره شما سفر می‌کنند، فراهم کنید. هرچه توریست بیش‌تری را جذب کنید، درآمد بیش‌تری نیز خواهید داشت و با پول خود می‌توانید جزیره را تجهیز و آن را گسترش دهید. یکی از نکات مثبت بازی این است که حتی در زمان نبود شما هم زندگی در جزیره ادامه دارد؛ این ویژگی مدیریت مجموعه را راحت تر می‌کند و باعث می‌شود که شما روزی چند بار به جزیره خود سربزنید. جزیره بهشتی علاوه بر تلفن های همراه، نسخه HD خود را برای آیپد نیز عرضه کرده است که ساختمان سازی در آن صفحه نمایش بزرگ می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 15:31| توسط حسین رستمی زاده|















قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت